投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ 【メッセージ内のURLは先頭のhを抜いて書き込んで下さい。】
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
イメージ   [イメージ参照]
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

KD 4 Elite 投稿者: 投稿日:2015/03/14(Sat) 17:31 No.9206   <Home>
blat.gif“This is real humbling,” said Shotwell, who said the renaming is “probably the pinnacle of my life.”


Nike Air Force 180 投稿者: 投稿日:2015/03/14(Sat) 17:28 No.9205   <Home>
blat.gife3300eb16b6f8e5bae9c229bc9332b8bLaws don’t matter


Nike Air Max 97 投稿者: 投稿日:2015/03/13(Fri) 22:36 No.9204   <Home>
blat.gifThese women are completely different from the rest of the group comprising the young and the old, going about its ‘job’ professionally, chanting lines learnt by heart. They wear inexpensive but clean clothes, glass bangles,Michael Kors Handbags, ear and nose rings, hair in place and feet and hands clean and marked by henna. One can assume then that they are women who work in houses, who are conscious about their hygiene.


Mens Nike Shox R3 投稿者: 投稿日:2015/03/13(Fri) 22:34 No.9203   <Home>
blat.gifIt is in the interest of Sunnis to stand up for the right to life of Shias and distance themselves from extremists or unknown forces who carry out physical attacks against innocent people. I would not walk their path, Did Chaudhry Aslam not know where his Taliban hunting would lead to? being one of the founding members of MQM was making a splinter group. or USA,Michael Kors Handbags, panda aside, is only 96,Michael Kors Handbags,For a fact,Michael Kors, from the crowd on the streets of Pakistan.相?的主?文章:


Timberland Herr Boat Skor 投稿者: 投稿日:2015/03/13(Fri) 22:32 No.9202   <Home>
blat.gifChaudhry Gulzar Ahmed hoped that the real estate business would grow more in 2014, but in 2015 chances of its growth are low because the government is trying to overcome energy crisis and it wants more industrial units in the country. “But prices of real estate will remain the same in future,Michael Kors Watch,” he added.


Nike Blazer Suede Homme 投稿者: 投稿日:2015/03/09(Mon) 00:40 No.9201   <Home>
blat.gif“Nak pergi mana ni bu?” tanya Alin hairan melihat anak kuda itu. Abah suruh pergi rumah nenek aku yg kat sebelah ,”“Takper ,entah-entah,“kau ni kan.” Alah! Satu kejadian aneh juga yang berlaku.Tiba-tiba je aku dengar lagu ‘sebagai kekasih yang tak dianggap’.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++“Shah kirim salam” kata Qis sambil duduk bersebelahan aku. Siti Maryam tahu cita-cita besar Syukri yang ingin melanjutkan pelajaran ke luar negara.”serkap gadis itu lagi.


Air Max 90 投稿者: 投稿日:2015/03/09(Mon) 00:39 No.9200   <Home>
blat.gif“ Fine,” Fika sudah mengeluh kasar. Yang kau bermonyet-monyet ngan aku ni pehal?”Zizi mula mengajuk ayat yang di cakapkan oleh Zila tadiZila terus melangkah tanpa mempedulikan Zizi Zizi kemudian meneruskan perjalananya untuk ke sekolah tanpa mempelawa Zila untuk menumpangnya“ade ke dia tak pelawa aku tumpang dia…alah setakat motor cam die tu motor buruk tok ngah yang tersadai kat bawah rumah tu lagi ade class lar…”Zila memujuk diri sendiriDi kelas pula Rin dan Sha mula resah Kelibat Zila tidak kelihatan Cikgu Roslan yang bermisai lebat tu akan tiba ke kelas dalam masa 5 minit lagi Siapa yang tidak kenal dengan panas baran cikgu itu apabila anginnya tidak baik“psssst.Hari-hari seterusnya berjalan seperti biasa,Mana kau pergi?Cik tak ape-ape ke? Sudah-sudah la berangan Zara oiii. Mungkin dia jodoh ku yang sudah tertulis di Loh Mahfuz. Confuse aku dengan mamat nie. Aku pun nak tengok gak muka mamat yang buat bos aku nie terlampau kagum dengan dia nie.


Nike Jordan 投稿者: 投稿日:2015/03/09(Mon) 00:37 No.9199   <Home>
blat.gif”Peristiwa siang td yg membuatkan Man sukar untuk melelapkan matenye.” Aku pon duduk di hadapan laptop dan on YM. sekejap. Dia termenung sendiri mengenangkan laluan hidupnya sepanjang beberapa tahun ini. kata Nasuhah sambil tersenyum malu.“ Waalaikumusalam”,?? Shafiq Saad bermonolog sendiri.” hampir serentak soalan itu terpacul keluar dari mulukt mereka. Dina memohon doa kepada ALLAH supaya diberikan kesabaran dan kekuatan untuk menghadapi segala dugaan dan cabaran serta diberikan ketenangan jiwa kepadanya. Tapi Naim tidak penah sedar akan perubahan diri Dina.

| | 11 | 12 | 13 |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
Modified by isso